professzionális vállalati
Nagyobb flottát irányít de a mostani megoldás több gondot okoz, mint amennyit megold? A Fleetlog ebben az esetben is tökéletes partner: egyszerűsítjük a flottakezelést akár 2, akár 200 járműnél, legyen az személy-, kisteher-, könnyű- és nehézgépjármű, nyerges vontató vagy munkagép.
*Az ajánlat bármely csomagra érvényes az első 3 jármű esetén, minimum 12 hónapos szerződéskötéssel (eszközvásárlás), vagy 24 hónapos futamidővel (bérlés). A ki- és beszerelés, valamint a kiszállás díja külön fizetendő. Az 3 ingyenes bónusz hónap az 1 hónapos próbaidő lejárta után, vagy próba nélküli indulás esetén érvényes
és tapasztalja meg mennyire egyszerűvé tehető a flottakezelés
Tapasztalja meg kockázatmentesen, mit tud a flottakezelő rendszerünk – most 1 teljes hónapon át díjmentesen!
Mindössze egy 30.000 Ft-os óvadékot kérünk, amelyet teljes egészében visszatérítünk, ha úgy dönt, hogy mégsem kívánja folytatni a szolgáltatást. Ha viszont elégedett, és szerződést köt velünk, az összeget jóváírjuk az első számláján. Így Ön valóban kockázat nélkül ismerheti meg, mennyivel egyszerűbbé és átláthatóbbá válik a flottakezelés – már az első napoktól.
Új ügyfeleinknek 3 hónap extra szolgáltatást adunk ajándékba – a szerződéses futamidőn felül, díjmentesen.
Akár a próbaidő után dönt, akár azonnal elindul, az ajánlat automatikusan érvényes. Nincs külön teendő – az extra hónapokat jóváírjuk, így Ön hosszabb távon, még kedvezőbb feltételekkel használhatja flottakezelő rendszerünket.
Bízza flottakezelését korszerű szoftverre, bárhonnan is indul
Unja a komplikált táblázatos nyilvántartást? Nehézkes a járművek követése és a dokumentációk kezelése?
A Fleetlog rendszere könnyű átállást biztosít a digitális flottakezelésre. Segítünk, hogy a papíralapú vagy táblázatos nyilvántartásról egyszerűen léphessen át egy átlátható, modern rendszerre. Szakértő csapatunk végigkíséri az implementációs folyamatot, hogy Ön a lehető leggyorsabban élvezhesse a professzionális flottakezelés előnyeit.
Túl bonyolult vagy épp hiányos a mostani megoldás? Magasak a költségek, de alacsony a hatékonyság?
A Fleetlog rugalmas rendszere tökéletes választás a váltáshoz. Egyszerűen migrálhatók az adatok, és garantáljuk a zökkenőmentes átállást. Modern felületünk azonnal használható, miközben számos extra funkcióval és kedvezőbb árszabással támogatjuk vállalata működését. Próbálja ki díjmentesen, és tapasztalja meg a különbséget!
amiért ennyien minket választanak a flottakezeléshez
A FleetLog rendszerével jelentősen csökkentheti a járművei üzemeltetési költségeit, és hatékonyabban használhatja ki a járműveit. Így több marad a cég kasszájában.
A rendszer folyamatosan gyűjti és elemzi járművei adatait, így azonnal láthatja, mi történik a flottájával, és könnyen hozhat jó döntéseket a hatékonyabb működéshez.
Fejlett nyomkövetési és lopásvédelmi funkciók biztosítják a járművek védelmét, minimalizálva a kockázatokat és növelve a flottakezelők nyugalmát.
Olyan rendszert kap, amit könnyű használni, mégis a legmodernebb technológiát rejti. Minden fontos információt egy helyen talál meg, és bármikor, bárhonnan elérheti.
Flottakezelő rendszerünk túlmutat az egyszerű járműkövető megoldásokon. Intelligens funkcióival nem csak követi, de optimalizálja is vállalata járműparkjának működését.
Legyen szó gyártásról, kereskedelemről vagy szolgáltatásról, rendszerünk épp azokra a kihívásokra kínál megoldást, amelyekkel a középvállalatok nap mint nap szembesülnek. A gyártóktól a szolgáltatókon át a kereskedelmi cégekig, partnereink visszajelzése egyértelmű: végre egy olyan megoldás, amely nem csak követi, de aktívan segíti is a flotta hatékony működését.
hiszen minden vállalat más-más flottakezelési igényekkel rendelkezik
* A feltüntetett árak járművenként értendőek és a 90 napos díjmentes időszak után érvényesek.
Továbbá tájékoztató jellegűek így az egyedi igények függvényében személyre szabott ajánlat keretében módosulhatnak.
hogy biztosan megfontolt döntést hozzon a csomagválasztásnál
START | KOMFORT | EXTRA | |
24 órás online útvonal megfigyelés | ✅ | ✅ | ✅ |
Ingyenes mobil applikáció a flotta kezeléséhez, gépjármű követéshez | ✅ | ✅ | ✅ |
A menetlevelek rendszámonként, sofőrönként összesítve, csoportonként lekérdezhetőek. | ✅ | ✅ | ✅ |
Jelentések készítése sofőr, jármű szerint válogatva, különböző idő felbontásban | ✅ | ✅ | ✅ |
Jelentések letöltése, küldése előre beállított rendszerességgel | ✅ | ✅ | ✅ |
Terület alapú keresés | ✅ | ✅ | ✅ |
Állítható jelölő ikonok és színek | ✅ | ✅ | ✅ |
GEO zónák, kör, négyszög, útvonal kijelölés: zóna elhagyás, -belépés riasztás | ✅ | ✅ | ✅ |
Flotta csoportok létrehozása és kezelése | ✅ | ✅ | ✅ |
Statisztikák, grafikonok | ✅ | ✅ | ✅ |
Munkaidő ellenőrzése, elszámolás, útnyilvántartás | ✅ | ✅ | |
Hivatali – magánút elkülönítése (akár adatok maszkolása adatvédelmi szempontból) | ✅ | ✅ | |
Tankolások nyilvántartása | ✅ | ✅ | |
Tankolások importálása más rendszerből | ✅ | ✅ | |
Üzemanyag fogyasztás megfigyelés – tankolások alapján | ✅ | ✅ | |
e-útdíj (HU-GO) közreműködés, bevallás | ✅ | ✅ | |
POI – partnerek, gyakran látogatott helyek automatikus felismerése | ✅ | ✅ | |
Jármű Karbantartási modul: riasztás lejáró műszaki vizsga, szerviz (idő vagy km) esedékesség | ✅ | ✅ | |
Távoli blokkolás (külön kiegészítő alkatrész szükséges) | ✅ | ✅ | |
Szenzorok megjelenítése (hőmérséklet, ajtók, pánikgomb, egyéb bármilyen digitális-analóg jeladó) | ✅ | ✅ | |
Akku-feszültség figyelés | ✅ | ✅ | |
Választható térképhasználat jogtiszta feltételekkel Google – OpenLayers | ✅ | ✅ | |
Okos tanksapka kulcsos és illetéktelen nyitások-zárások riasztása (kiegészítő eszköz megvétele szükséges) | ✅ | ||
Sebességhatárok egyedileg beállíthatóak az út típusoknak megfelelően | ✅ | ||
Sofőr azonosítás (kiegészítő eszközök szükségesek) | ✅ | ||
Trailer azonosítás (kiegészítő eszközök szükségesek) | ✅ | ||
Üzemanyag fogyasztás megfigyelés – CAN olvasó (CAN eszközt igényel) | ✅ | ||
Üzemidő / üzemóra számítása (vagy lehetőség szerint kiolvasása CAN-ből) | ✅ | ||
Tachográf adatok távoli kiolvasása (CAN-Tacho eszközt igényel) * | ✅ | ||
Sofőr vezetési stílus-elemzése | ✅ | ||
Határátkelő kilépés, -belépés riasztás | ✅ | ||
Egyedi, bonyolult riasztási funkciók létrehozása események bekövetkeztekor | ✅ | ||
Ügyviteli és egyéb rendszerekkel integráció (automatikus adatcsere) | ✅ | ||
AJÁNLATKÉRÉS | AJÁNLATKÉRÉS | AJÁNLATKÉRÉS |
* Egyedi ájanlat esetén
Ha a Fleetlog megoldását választja
Olvassa el hogy vélekedik pár ügyfelünk, akik már a fleetlogra bízták a flottakezelést
Péter
A telematika által nyújtott részletes adatok segítségével ügyfeleink pontosabban dokumentálhatják a balesetek körülményeit, ami segíti őket a biztosítási igények kezelésében és potenciális jogi felelősségek minimalizálásában.
András
A pontosabb, telematikai adatokra alapozott szállítási idők lehetővé tették, hogy ügyfeleink jobban kiszolgálják saját vevőiket, ami javította az ügyfél-elégedettséget és erősítette a vevői kapcsolatokat.
István
A telematikai rendszerek segítségével ügyfeleink folyamatosan nyomon követhetik a járművek állapotát, így időben észlelhetik a karbantartást igénylő problémákat, ami csökkenti a váratlan leállásokat és javítja a járművek megbízhatóságát.
melyek már az ön fejében is megfordulhattak
Összegyűjtöttük a flottakezeléssel kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdéseket, hogy megkönnyítsük a döntéshozatalt, és válaszokat adjunk minden fontos részletre.
A telematika a telekommunikációs és informatikai technológiák ötvözete, amely lehetővé teszi a járművek és sofőrök adatainak monitorozását és menedzselését. Segít optimalizálni az útvonaltervezést, javítani a járművek karbantartását és csökkenteni az üzemanyag-fogyasztást.
A telematika számos előnnyel jár, többek között javítja a flották üzemeltetési hatékonyságát, csökkenti a költségeket (pl. üzemanyag, karbantartás), növeli az ügyfél-elégedettséget és segít az üzleti döntések megalapozásában.
A telematikai rendszerek GPS-t, érzékelőket és járműdiagnosztikai eszközöket használnak az adatgyűjtéshez, melyeket vezeték nélküli hálózaton keresztül továbbítanak. A flottamenedzserek ezeket az adatokat elemzik és használják fel a flotta hatékonyabb üzemeltetésére.
A telematika különösen hasznos azok számára, akik nagy járműflottákat kezelnek, mint például középvállalatok, szállítási és logisztikai cégek, építőipari vállalatok, valamint az egészségügyi és élelmiszeripari szektorban tevékenykedő vállalatok.
Érdeklődni lehet telefonon, e-mailen, online űrlapon vagy a közösségi médián keresztül. További információkat a cég weboldalán található Kapcsolat oldalon talál.
Átlagosan 5 munkanap
FleetLog munkatárs végzi a beszerelést, telefonos időpontegyeztetés szükséges
Gépjárművek listája: rendszám, gépjármű márkája, típusa, évjárata
Egy nap max 4-5 autóba szerelhető be, autónként 1-1,5 óra. Időpont egyeztetéssel lehet ütemezni, általában az ügyfél ideje a szűkebb a jármű leterheltsége miatt
Szerződéskötés után, létrhozzuk létrehozzuk a hozzáféréseket, amelyeket e-mailben küldünk el.
Természetesen! Épp ezért kínálunk 1 hónapos, kötelezettségmentes próbaidőt OBD-s eszközeinkhez. Ez egy könnyen csatlakoztatható megoldás, így gyorsan kipróbálhatja, mit nyújt a rendszer. A 30.000 Ft-os óvadékot beszámítjuk, ha úgy dönt, hogy szerződik velünk. Ha mégsem minket választ, az óvadékot maradéktalanul visszatérítjük Fontos: ez a lehetőség a műszerfal alá szerelt változatoknál nem elérhető.
Az ajánlat bármely csomagra érvényes. Minimum 1 éves (12 hónapos) szerződéskötés szükséges ha eszközvásárlás történik! Ebben az esetben 15 hónap helyett csak 12 hónapért kell fizetni, az első 3 jármű esetében. Ha bérleti szerződéssel igényli a szolgáltatást akkor min. 24 hónapos szerződéskötés szükséges.
A ki- és beszerelés, valamint a kiszállás díja külön kerül felszámításra.
Amennyiben szolgáltatásaink felkeltették érdeklődését, töltse ki az alábbi űrlapot, és hamarosan személyre szabott ajánlattal jelentkezünk!
Az űrlap beküldése teljesen kötelezettségmentes!